Memantat Free Di Harijadi

9:57 AM

Satu petang aku kerumah kawan ku yang bernama Icuk. Pada hari tersebut merupakan hari lahir abangnya. Aku dipelawa sama untuk memeriahkan lagi suasana. Sebagai kawan, aku terus pergi didapur menolong bakar satay Dapat Pantat Masa Harijadi
Dalam aku syok bakar satay, aku terpandang satu awek tengah berbual bual dengan member dia. Woyooo!!!!! body dia fulamak montok habis. Aku pandang jer dua bukit yang berdiri megah didadanya. Dengan berpakaian agak ketat menampakkan dengan jelas kedua mutiara dihujung daging pejal didadanya. Aku leka seketika, hingga Icuk menegur aku. Woiii! ko tengok apa hah????? Terperanjat aku……. Pekikkan Icuk rupanya menggangu majlis tersebut hinggakan semua tengok aku…. Alamak begangnya aku….. Hantu ko Icuk… Aku jeling kat awek tadi. Dia senyum jer tengok aku tersipu malu malu. Aku tengok dia senyum aku pun senyum sama….


Aku tekad menghampiri dia. Dengan berbekalkan satay aku menegurnya… HI!!!! Apa khabar? Dia menjawap dan membuatkan aku lebih ramah lagi. Mata aku terus memandang kearah dada awek tu bila ia ketawa…. Berdegup jantung aku bila melihat buah dadanya bergoyang mengikut rentak tawanya. Aku lebih tak tahan bila nampak jelas kedua putingnya agak besar berdiri megah….. Aku rasa masa terlalu pantas… dalam pukul 8.30 mlm. Dia kata nak pulang. Aku mempelawa untuk hantar dia pulang. Dia setuju……peh!!!!! Dalam hatiku berkatasiap ko nanti aku jilat ko sampai biru…………..


Aku tidak menghantar dia pulang sebaliknya aku mengajak dia ke disko dulu. Dia setuju……janji aku mesti hantar dia pulang katanya. No problem……. Kata aku dalam hati. Waktu berjoget nampak jelas lagi buah dada dia bergegar aku tumpukan perhatian ku kedadanya yang montok tu…. Dah puas menari rancak aku ajak dia slow dance. Dia setuju… Buat pertama kali aku memeluk dia aku terrasa dadanya mencucuk keras kedada aku… Lantas satu tindak balas berlaku keatas batangku. Aku mulakan gerakan ku. Aku mula mencium belakang teling dia.

Tiada bantahan. Tangan ku terus turun kepunggung yang gebu. Aku meramas lembut….. Emmmmmm nakal dia kata. Aku tak hiraukan itu semua… Aku tarik rapat punggung dia hinggakan batangku yang dah lama mengeras kena pada apam yang tembam. Aku gesel-geselkan batangku pada apam dia. Aku dapat rasakan yang nafas dia mula rancak bila aku lakukan sedemikian… Lantas sebelah tangan aku pun mula naik cuba menawan bukitnya. Satu ramasan lembut aku lakukan dia terus memejamkan mata dan bibirnya mula terbuka. Aku mengulum lidah dengan lembut ke bibirnya. Emmmmmm dia membalasnya kuluman aku. Tangan aku terus menyelusuk masuk kedalam baju yang ketat itu. Nah kau tapak tangan aku pun tak muat untuk merasa keseluruh buah dadanya….. Aku mula mengentel mutiara di puncak gunungnya. Dia mula merintih….. Sementara tangan ku yang sebelah menarik rapat lagi punggungnya agar geseran batangku lebih kuat dari mula mula. Dia terlentuk bila aku lakukan sedemikian… Jom kita balik. Pelawanya berbisik ke telinga aku.


Didalam kereta aku nampak jelas matanya dah mula redup……. Aku start enjin memecut laju. Aku terus kerumah sewaku yang agak terpencil kedudukannya. Sebelum keluar dari kereta aku mengulum lidah lagi kini tangan aku keduanya terus menuju buah dadanya yang dari tadi dah menengang keras. Uhh!!!!! aku dengar rintihan dia. Aku singkap baju ketatnya, dia membantu kerana agak susah juga untuk menyingkap. Emmmmmmm berdegup jantung aku bila melihat betapa cantiknya buah dadanya yang besar tegang dan keras. Aku ramas lembut buah dadanya dia mengeleng kepala kerana tak tertahan keenakkan. Lantas aku mula menolak keatas colinya yang agak kecil itu agar aku dapat lihat dengan jelas buah dadanya. Putingnya yang tegang bertambah tegang bila jari jari ku mula mengentel lembut.. Aku tak boleh taham geram lantas mulut ku terus mencari salah satu putingnya.


Aku menghisap putting itu dia mengeliat bila aku lakukan begitu. Ahhh!!! sedapnya. Sambil dia menarik kuat kepalaku agar tak melepaskan putingnya. Aku ramas aku jilat aku hisap kedua buah dadanya bergilir gilir…. Tiba tiba dia memeluk aku keras….. Umppp… Ahhhh.. Ahhhhhh……….. Rupanya klimaxnya dah sampai…….
Aku mengajak dia masuk kedalam rumah. Dia mengekori aku terus kedalam bilik aku. Aku pasang kipas agar tak kepanasan nanti. Sedang dia leka memerhati sekeliling bilik aku. Aku memeluk dari belakang dan terus mencium lehernya dan tangan aku meramas buah dadanya lembut. Dia kegelian tapi sedap. Aku buka baju yang dipakainya dan menanggalkan terus colinya. Aku mengangkatnya baring kekatil aku. Aku jilat lagi buah dadanya. Emmmm… dia mengeliat keenakkan. Tangan aku mula beralih ketempat baru. Dari awal lagi sememangnya aku amat geram apamnya yang tembam. Jadi aku tekad nak merasa pula.

Walaupun jeans yang dipakai sempit namun tangan aku dapat juga masuk dengan bantuan dia. Aku dapat rasakan tembamnya yamg dah basah hinggakan seluar nipisnya lenjun sekali…. Mungkin kerana perutnya sakit sebab sempit dia membuka butang dan zip seluarnya. Aku lantas mula mencari sebiji intan yang tersembunyi dicelah kelengkangnya bila dia memberi bantuan membuka zipnya. Tangan ku habis basah bila sampai ketempat nak dituju. Ahhhhhh….. dia mengeliat bila aku mengental bijinya.
Tiba tiba dia menolak aku….. dan bangun membuka seluarnya dan seluar dalamnya. Dia terus duduk diatas batang ku…… Tak puas ngan itu dia membuka butang dan zip seluar ku pula. Dengan tanpa segan dia terus memegang batang ku mula mengeluarkan air mazi… Huh!!!!! Besarnya dia kata, aku senyum jer…… Dia membongkok dan menjilat dan mengulum batang aku. Katanya geram…… Habis basah kepala batang ku kena air liurnya… Emmmm sedapnya dia kata….. Tangan ku mula mencari intan yang terselit di kelengkangnya… Akhirnya menjadi posisi 69. Aku geram tengok apamnya dan terus menjilat pantatnya hinggakan dia membuka ruang lagi. Aku tengok merah….. dan basah lantas aku memasukkan lidah ku kedalam kolam yang dari tadi banjir, dia mengigit batang ku, aku masukkan dan mainkan lidah ku didalam kolam…….. Ahhhhhh……. uhhhhhhhhhhhh………
Lantas dia membisik ketelinga aku agar memasukkan batang ku kedalam farajnya… Aku kata nanti dulu. Aku bangun dan mengambil bantal dan meletakkan dibawah punggungnya. Dia membantu dengan mengangkat punggungnya tinggi. Aku naikkan lututnya keatas dan membukakan kakinya…… Emmmmmmm…. Aku nampak kolam yang dah sedia menanti kehadiran batang ku. Aku mengenakan kepala batang ku kecelah kelengkangnya dan mengesel gesel buat sementara disitu. Dia mengerang……. Ahhhhh…. Uhhhhhh……… cepatlah….. sambil memegang batangku menarik minta dimasukkan…..

Dengan perlahan aku menolak lembut batangku mula tengelam menuju dasar kolam… Ahhhhh… bestnya………… dia mengerang. Batangku belum habis masuk tiba tiba dia kejang. Uhhh…………umppppp…… ahhhhhhh………. Buat kali kedua dia klimax………
Aku terus mencacak batang ku……… Bermula lah batangku masuk keluar didalam kolam yang bertambah banjir bila batangku menjalankan tugas. Hampir 10 minit dalam keadaan sama aku menyuruhnya menongeng. Aku masukkan batangku cara doggie…… Fuh!!!! Ketat dan sedap aku rasakan seolah olah ader gam bila aku menarik keluar batang ku. Dia terus merengek keenakkan ahhhh…… ahhhhhh…… bestnya…… sambil mengemutkan faraznya. Hampir 15 minit keluar masuk cara doggie aku rasa nak keluar aku hayun dengan lebih kuat dan laju lagi membuatkan dia mengeleng geleng kepala menahan keenakkan. Dan dia mengerang uhhhhhhh…… ahhhhhhh……… dan aku pun Uhhhhhhhhhhhh……menolak sedalam dalamnya batangku hingga kedasar faraznya.Lalu terpanjut air maniku didalam…….
Aku ingin mencabut batang ku tapi dilarang olehnya. Hampir 2 minit dalam keadaan begitu. Aku baring telentang disebelahnya. Lantas dia bangun mencapai batang ku dan terus menjilat, menghisap bersih saki baki air mani ku. Akhirnya aku dan dia tertidur hingga pagi. Sebelum hantar dia balik aku lakukan lagi. At last petang baru aku hantar dia balik.

0 comments:

Bukalah Pahaku !!!Click Susu Aku!!DEWASA SAJA 21 TAHUN AJA..